(Nie)znane spojrzenie na marketing

Wydawać by się mogło, że korzystanie z gadżetów promocyjnych rozpowszechnione jest we wszystkich branżach. Tymczasem okazuje się, że w gospodarce znajduje się wielu przedsiębiorców, którzy decydują się na rozprowadzanie ulotek zamiast zamawiania firmowych gadżetów. Wpływ na to zjawisko ma wiele czynników – ciężko jest jednak mówić, by ulotka wzbudzała te same, pozytywne emocje u nabywców, co otrzymany długopis, czy smycz promocyjna. Skąd wynika to zjawisko?

Nie wszyscy korzystają z gadżetów

Bardzo zastanawiającą kwestią pozostaje to, dlaczego tak wiele osób korzysta z ulotek informacyjnych. W końcu ich świetność dawno minęła, a stosowanie gadżetów promocyjnych przynosi znacząco lepsze korzyści. Wielu przedsiębiorców nadal docenia dużą ilość informacji, jaką można umieścić na ulotach. W porównaniu do popularnych długopisów lub smyczy to właśnie ulotki pozwalają na krótkie zaprezentowanie hasła reklamowego, oferty i danych teleadresowych firmy. Nie można z kolei mówić, by ulotki wygrały zestawienia najbardziej funkcjonalnych środków promocji. Podium w tym zakresie należy do drobnych gadżetów.

Dlaczego warto?

Korzystanie z gadżetów promocyjnych niesie za sobą wiele zalet. Potencjalni nabywcy bardzo doceniają produkty otrzymane za darmo, interesując się jednocześnie dystrybuującą je firmą. Co więcej, gadżety w postaci kubków, smyczy i pendrive’ów niosą za sobą wiele wartości użytkowych – można z nich korzystać w domach, czy w pracy. Właśnie dlatego klienci pozytywnie kojarzą firmy, od których otrzymali przydatne gadżety, zamiast zbędnych skrawków papieru.

2 komentarze do “(Nie)znane spojrzenie na marketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *