Reklama w biznesie

            Każdy przedsiębiorca zdaję sobie sprawę z wagi reklamy. Bez odpowiedniego rozreklamowania naszej firmy, nie zdobędziemy odpowiednich zasięgów i nie pozyskamy odbiorców wytwarzanych przez nas towarów, a w konsekwencji nasz biznesplan nie wypali.

Wizytówka firmy na każdym biurku

Wizerunek firmy w dzisiejszych czasach jest bardzo ważnym elementem strategii reklamowej każdej firmy. Badania Ipsos podają, że 90% firm w swoich kampaniach reklamowych wykorzystuje różnego rodzaju upominki. Jest to prosty sposób na zbudowanie dobrej relacji z klientem, a przy okazji, jeżeli na rozdawanych gadżetach umieścimy nasze logo i dane teleadresowe, rozreklamujemy naszą firmę. Najbardziej popularne w tego typu zabiegach są zwykłe długopisy. Mała, poręczna rzecz, przydaje się każdemu, a może zawierać logo i kontakt do naszej firmy. Firm, które zajmują się dostarczaniem tego typu gadżetów jest sporo, ale zdecydowanie przed szereg wychodzi tutaj Adpen. Bogata oferta nie tylko długopisów a także piór do pisania czy ołówków reklamowych, połączona z długą tradycją i doświadczeniem na rynku, zapewnia produkt najwyższej próby.

Mała rzecz a działa

            Jak widać warto inwestować w pozornie tak małe zabiegi reklamowe. Małym kosztem, praktycznie zerowym nakładem sił, ponieważ Adpen dostarczy nam gotowy produkt, możemy rozreklamować się na dużą skalę i sprawić, że długopisy z logiem naszej firmy i kontaktem do nas, będą leżały na biurkach wielu potencjalnych klientów a o to przecież nam chodzi.

2 komentarze do “Reklama w biznesie

  1. Zgadza się, w mojej firmie takie praktyki są na porządku dziennym, pakiet startowy ze spersonalizowanymi gadżetami to świetna reklama.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *