Prezent czy gadżet reklamowy?

Możliwość wręczenia długopisu jako prezent to doskonała forma promocji firmy, ale również sposób na nawiązanie pozytywnych relacji z klientem. Różnorodne formy gadżetów reklamowych spełniają doskonały pretekst do nawiązania rozmowy sprzedażowej i zainteresowania potencjalnych klientów swoją ofertą. Akcje promocyjne związane z uczestnictwem w targach, konferencjach lub też wystawach, to idealne miejsce na wręczenie swoich pakietów promocyjnych, w których nie może zabraknąć gadżetów reklamowych. Z doświadczenia agencji reklamowych wynika, iż największym zainteresowaniem cieszą się zazwyczaj długopisy, notesy, smycze oraz słodycze. Zdarzają się również klienci, którzy kolekcjonują tego typu gadżety co dodatkowo wpływa na nawiązanie relacji między klientem a firmą. Nowe podejście do działań marketingowych wielokrotnie nawiązuje właśnie do kwestii budowania relacji.

 

Gadżety to prosty sposób reklamy

Jeszcze do niedawna oferty reklamowe dotyczyły wyłącznie plakatów, spotów i ogłoszeń reklamowych. Obecnie dużą wagę przywiązuje się do nawiązania relacji i pozytywnych skojarzeń z firmą. Świetnie sprawdzają się w tym celu drobne gadżety wręczone na targach lub też przekazane jako nagroda w konkursie. Agencje reklamowe posiadają szeroki wachlarz możliwości związany z dobraniem odpowiedniego nadruku oraz modelu danego długopisu czy też innego rodzaju gadżetu. Dobrze dobrana oferta, to większe prawdopodobieństwo sukcesu i znalezienia dobrego rozwiązania, spełniającego oczekiwania.

2 komentarze do “Prezent czy gadżet reklamowy?

  1. Różnego rodzaju pakiety reklamowe świetnie się sprawdzają na targach, klienci sami podchodzą zainteresowani i jest szansa na nawiązanie rozmowy.

Pozostaw odpowiedź Renata Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *